wtorek, 30 sierpnia 2016

Diana extra PONCHO I DODATKI


-Mamo, bo szukam takiej a takiej gazetki, wejdźmy tutaj- padło z ust mojego syna. No , " wdepnęłam . Oczywiście dzieciaki dopadły "swoich" półek, ja zerknęłam na półkę hobby. No i wypatrzyłam Dianę Extra pod tytułem Poncho i dodatki. Cóż, ponczomaniactwo moje trwa, chociaż do formy szczytowej jeszcze parę kroków , więc Diana powędrowała ze mną do domu







































Jak piszą na okładce sztukę otulania opanowali do perfekcji. Coś w tym jest, bo otulacze i ocieplacze są miękkie i miłe nawet na obrazku







Dwa sympatyczne kominy, ciepłe kolory

 
 
Sweter to czy ponczo? Robione ne drutach i wykończenia szydełkiem. Na jesienne wieczory gdy wiatr ostro dmucha 

 
Poszerzony pulowerek

Mój faworyt

 I jeszcze jeden faworyt

















 Pod nazwą dodatki ukryły się torby i chusty





 I jeszcze kilka obrazków









 Kto ciekaw odsyłam do czasopisma. Mi się podoba niezwykle. Jakość moich zdjęć pozostawia wiele do życzenia, gdyż robione są telefonem. Niestety wciąż nie mam nowego skanera a stary powiedział że windows xp to dla niego zbyt wysokie progi. Przykre.
 Pozdrawiam






4 komentarze:

  1. Fajne są te niektóre otulacze np. ten brązowy, sweter-ponczo, a zwłaszcza szale-kominy z drugiego zdjęcia. Nie wyglądają na skomplikowane do zrobienia. U mnie chyba Diany nie sprzedają. Zresztą i tak nie miałabym cierpliwości do rozszyfrowywania opisów, zwłaszcza po holendersku.
    Który otulacz planujesz wydziergać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie to szare z żółtym, choć jeszcze nie zdecydowałam się w jakim kolorze bym je widziała. No i interesuje mnie to na zdjęciu pod nim- ma niezwykły wzór.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe propozycje. Aż chciałoby się już, od razu wszystko zrobić. Tylko niestety na każdą z takich rzeczy trzeba poświęcić sporo czasu... Ale warto!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, czas niestety towarem deficytowym. Ale mimo wszystko każdemu polecam robótki ręczne. Serial mija a tu kilka rządków i czas wykorzystany, a potem sympatyczny sweterek, komin, ponczo
      Uściski:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!