środa, 15 czerwca 2016

Szydełeczko powiedz przecie...

...czyż nie ty zdobisz bluzki najpiękniej w świecie?






Nudziło mi się, nie miałam inwencji drutowej więc przesiadłam się na maszynę i w godzinkę z reszteczki uszyłam dziecku bluzkę. Na ramiączkach. Ale nudna była . Taka absolutnie zwykła. Więc obcięłam jeden róg u dołu i wypełniłam szydełkowymi kwiatkami.

Trzy kwiatki zdobią dekolt.

Środek wypełniają koraliki. Zrobiłam na dole ścieg grzebyczkowy i obrębiłam szydełkiem. I już nie jest nudno, bluzeczka strojna a stonowana. Ja ją lubię. I zgłoszę do turnieju jako kolejne zadanie. Plecak poczeka na lepsze czasy, mimo że ma już z5 cm.
No i jeszcze zdjęcie w trakcie szydełkowania kwiatków


Ot i tyle.
Pozdrawiam

Ps- jak się czegoś nie dopatrzy to potem problem. Zadanie niezaliczone, całość ma być na szydełku. Buuuu

6 komentarzy:

  1. Małe a cieszy. I zdobie ;) Podziwiam, na łańcuszku potrafię tylko zrobić łańcuszek, a to też dzięki instrukcji Instensywnie Kreatywnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ćwiczyć, ćwiczyć i będą kwiatuszki! Podobno szydełko łatwiejsze niż druty, nie wiem , u mnie to zależy od humoru.

      Usuń
  2. Wspaniała bluzeczka :-) Świetny miałaś pomysł na dodanie szydełkowych kwiatów :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny pomysł :) szydełkowe wstawki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!