niedziela, 13 marca 2016

Mitenki i kosmetyczka

Czyli kolejne zadanie turniejowe. Tym razem temat"Wzór mnie napadł".
A łotewskie warkoczyki zdecydowanie mnie napadły.
 Występują tutaj w roli wzoru samego w sobie jak i jako wykończenie





Mitenki za łokcie, długi ściągacz, potem ścieg gładki i na koniec jako ozdoba- łotewskie warkoczyki. Robiłam z myślą o dwóch ciuszkach, które mam nadzieję stworzyć. Można nosić na rękawiczkach, np. szarych

Kosmetyczka cieniowana, pojemna, mieści się w niej wszystko co potrzebne i niepotrzebne.


 W środku podszewka w kolorze szarym.






























I kilka fotek w trakcie dziergania


Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Obie rzeczy fajne, ale mitenki jak dla mnie wygrywają. Nigdy nie robiłam mitenek czy rękawiczek i myślę, że czas najwyższy spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj się budzę i widzę że mitenki się przydadzą- za oknem bielusieńko....
      Wzór na rękawiczki podglądnęłam u Yvonne z bloga " eksperymenty z drutami"

      Usuń
  2. Wspaniałe mitenki :-) Doskonale takie, jakie sama chciałabym sobie zrobić... :-)
    Kosmetyczka śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic prostszego, kłębuszek włóczki, druty na żyłce i w trzy wieczory gotowe.
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!