poniedziałek, 8 lutego 2016

Opakowałam sobie butelkę

Turniej u IK rozwija się lawinowo- nie dość że już dwie osoby skończyły lelewel drugi, to jeszcze dochodzą plusy turniejowe czyli dodatkowe zadania. A gdzie jeszcze mam zmieścić szycie, sprzątanie i kilka minut dla siebie ja się pytam?
 No ale zasady są zasadami, trzeba się ich trzymać, zadania wymyślać i przechodzić. A oto zdjęcia z opakowania butelki. Wszyscy opakowują tablety, szydełka itd. Ja potrzebuję opakowywać pojemniki szklane do urządzanego przeze mnie barku. a że miód grzany to popularny napój opakowałam butelkę na miód trójniak.

 Koszyczek- wdzianko ozdobiony został kwiatkami w kolorze białym, ponieważ rozgrzewać się grzańcami lubimy głównie gdy na zewnątrz bielutko

Kilka zdjęć podkreślających fakt że mój ci on

 Oraz w wersji kłębuszkowej, bez ciemnej, z butelką która raczyła się stłuc

 Nie wiem czy zostanie mi zaliczone, ponieważ nie jest to zbyt skomplikowane, poza tym opakowuje dość nietypową rzecz.
 Pozdrawiam wiosennie z odrobinę już lepszym humorkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!