poniedziałek, 11 stycznia 2016

Z połowy koła

Tkaniny zakupione w Dniu Spódnicy zostały już w najlepszym wypadku skrojone a w 2/3 uszyte. Niestety aura jest jaka jest i w ogóle taki mamy klimat- ciężko sfotografować ciucha na ludziu. W związku z tym stworzyłam coś w rodzaju manekina mojej córki (tutaj jak to zrobić) i szybciutko obfociłam kilka ciuszków, które będę kolejno prezentować.

Dziś pochwalę się spódniczką z połowy koła, z paseczkiem

Pasek szeroki, klamra duża kwiatek, dziurki wykończone metalowymi oczkami w kształcie kwiatka. Paseczek można zmienić, już tworzą się dwa .



Szerokość spódnicy nie duża, w sam raz żeby ładnie się układała przy kręceniu się w kółeczko bez pokazywania bielizny. Nie krępuje ruchów.

Z tyłu zamek, szary guziczek. Szlufki dość szerokie.
 A tak całość wygląda z tyłu.

Trudność- łatwe bardzo. Jak uszyć znajdziecie tutaj na przykład.

 Przypominam o moim candy, pudełeczko pomału się zapełnia  różnościami dla szczęśliwej zwyciężczyni.

Witam jednocześnie wszystkie kochane uczestniczki, i z góry przepraszam , że jeszcze nie wszystkie odwiedziłam na ich blogach. Powód trywialny- gdy dzieci w domu - nie ma szans na skorzystanie z komputera, a jak już na moment klapniesz w fotelu zaraz ktoś dyszy w kark i popędza.
 Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Bardzo lubię spódnice z półkoła czy koła. Ta klamerka jest świetna. Dzięki niej i dziurkom w pasku spódnica wygląda jak ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś zawsze sceptycznie podchodziłam do tego kroju, gdyż moja psiapsiółka z podstawówki takie nosiła- długie chude nóżki i taka szeroka spódnica...
    Dzięki wielkie za komplement.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódniczka! A pasek wprost rewelacyjny, kiedyś próbowałam nawet jakiś stworzyć ale pozostało na potem dokończę... i wyszło jak zwykle :) Teraz muszę spróbować jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, popróbuj , wystarczy tylko zakupić dziurki do paska i fajną klamrę. U mnie leżakują jeszcze dwa, nie mogę znaleźć odpowiedniej klamry do jednego, drugiemu przyrasta haft w tempie żółwim.

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!