środa, 13 stycznia 2016

Kopia w wersji mini

Jakiś czas temu prezentowałam sukienkę moją, co to szczęście mi przyniosła w postaci pracy . Po uszyciu spódnicy z koła prezentowanej w poście poprzednim został mi spory kawałek szarej tkaniny.  Uszyłam więc sukienkę w wersji mini czyli rozmiar 134 , dla córki.





Sukienka jest wierną kopią mojej, cięcia na miejscu biustu są, ale bez miejsca na wypukłości, pasek lekko profilowany, klamerka serduszko.

I paseczek z boku

Z tyłu zamek- mąż zapomniał zrobić zdjęcie, na cóż, po cóż.

Wokół szyi i ramion lamówki z materiału w kwiaty- z sukienki, z której wyrosła.
 Sukienka miała być prezentowana w trakcie Andrzejek, ale z pewnych przyczyn dziecię na zabawę nie poszło i sukienka jest używana jako nieco elegantsza wersja stroju do szkoły.
Pozdrawiam

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!