niedziela, 1 listopada 2015

Zamot

Nareszcie obfocony zamot lekko zakręcony. Pasuje do zimowej czerwonej kurtki.
 Zamot ma szerokości 20 cm, długi jest na 270 cm. Znana włóczka yarn art, angora active
 Robiony na okrągło , ściągaczem jeden do jeden., Przekręcony.

 

 Pasuje do płaszczyka szytego w zeszłym roku klik
 

 Ewentualnie w zimny wieczór do cieniowanego  jako otulenie gardła.
Przy okazji- zachwycałam się włóczką, że mięciunia i milunia, ale w miarę noszenia okazało się że koszmarnie się kudli. Córka sweterkiem zachwycona, ale podejrzewam że każde pranie będzie się kończyć goleniem swetra. Chyba szybko do niej nie wrócę, szczególnie że nieciekawie robi się nią szydełkiem, a jeszcze gorzej pruje- wiem, bo próbowałam zrobić kapelusik i wyszło źle, a prułam dłużej niż robiłam, ech
Pozdrawiam
 

2 komentarze:

  1. Wspaniały zamotek :-) Wielkość - imponująca - idealna do omotania :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przesadziłam z długością, ale zamotać można i pięć razy, więc dobrze osłoni aż po uszy.
      Cieszę się, że się podoba.

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!