sobota, 7 listopada 2015

Porządki były....

.... na dyskach komputerowych oraz kartach telefonicznych i w końcu dogrzebałam sie do zdjęć przygotowanych do publikacji jeszcze przed rokiem i odcięciem od świata. Nadrabiam teraz zaległości i prezentuję:
  • Sweter w łotewskie warkocze
























Sweter ma dół , rękawy i dekolt obrębiony łotewskimi warkoczami w stosunku:
dół trzy łotewskie, dwa rzędy gładkie, dwa łotewskie, dwa rzędy gładkie i jeden łotewski, reszta ładko aż do góry. Rękawki podmodelowałam rzędami skróconymi, następnie wykończyłam licząc od dołu dwoma łotewskimi, dwoma gładkim i jednym łotewskim. Dekolt tylko jeden warkoczyk łotewski.Dół się nie wywija . Tak mi się spodobał ten sweter  że planuję zrobić taką sukienkę
  • czapka kotek
     

 Zrobiona dla Myszy mojej , a do tego rękawiczki z jednym palcem. Mysz jest zmarźluchem, więc ma rękawiczki  szczelne, gęste, nakładane na pięciopalcowe.


  • Czapka Gryffindoru

Specjalnie robiony haft  w kształcie tarczy przedstawia herb jednego z domów w Hogwarcie ( to z Harrego Pottera) konkretnie z domu Gryfonów, bo który chłopiec nie chciałby należeć do tego samego domu co chłopiec-który- przeżył?
Pozdrawiam











5 komentarzy:

  1. Nonono... ten haft zapewne był bardzo pracowity. Czapa rewelacyjna. Sama bym taką nosiła :)
    Przyuczałam się ostatnio do double knitting i tak wizualnie ten warkocz łotewski jako wykończenie brzegów by mi pasował. Muszę poszukać jak się go robi.
    Teraz na tapecie mam naukę brioszki. Kilka srok za ogon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie tłumaczy w filmiku Intensywnie Kreatywna https://www.youtube.com/watch?v=eiu4LrgH0lw .Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! Bo double knitting i brioszki też się uczę z kursów Agnieszki. Dzięki!

      Usuń
  3. Wspaniałe prace :-) Cudowny sweterek - piękne kolory.
    Czapka-myszka prześliczna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!