wtorek, 20 października 2015

Cieniowany

       Nie byłam obecna blisko rok- mnóstwo czasu, zmian straszne ilości. Ale ledwo dożeglowałam do internetu prezentuję wyniki moich poczynań.
Jako pierwszy  sweterek który zrobiłam ostatnio.
Włóczka Yarn Art. angora active, druty 4. Waga motka100g, długość nitki 500m.
       Kupiłam żeby zrobić córci obiecany zeszłej zimy otulacz- miły, miękki i kolorowy. Gdy zrobiłam próbkę zakochałam się w tej włóczce i pognałam dokupić na sweterek jeszcze dwa motki. rezultat taki, że z jednego motka i trochę wyszedł mi sweterek, a z drugiego- owijacz-otulacz. została mi jeszcze cały motek, zobaczymy co z niego będzie.
 Sweterek robiony od góry na okrągło, taka sama liczba oczek z przodu i z tyłu, dekolt w łódeczkę, same oczka prawe, ściągacz jeden do jeden W każdym rządku dodawane po dwa oczka, aż do łokcia,

 następnie otworki na ręce i znów na okrągło, w każdym rządku po dwa oczka zbierane po bokach. Krótki ściągacz na dole . Od łokcia długi rękaw ściągaczem, można naciągnąć na rączki można ściągnąć głębiej żeby sweterek nie przeszkadzał pod kurtką.


 Ponieważ włóczka jest cieniowana powstały nieregularne pasy, uzależnione od ilości oczek w danym rządku- inaczej wygląda korpusik inaczej rękawki.
Pozdrawiam
 

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że jesteś :-)
    Sweterek świetny :-) Bardzo mi się podoba fason i kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!