niedziela, 31 sierpnia 2014

Wyniki Candy

Po pierwsze- witam wszystkie wspaniałe panie, które dołączyły do zabawy i do obserwowanych! Jest mi bardzo, bardzo miło, że mogę gościć Was u siebie!


 Przechodząc do rzeczy- losowanie odbyło się za sprawą Myszki

 ona to była Wielką Komisją oraz losującym.
I tak  ponczo wylosowała: Zuzanna Magdalena!


Serdecznie gratuluję! 

Proszę o przesłanie adresu korzystając z aplikacji  do kontaktu.
Mam nadzieję, że moja skromna robótka ogrzeje w wieczory jesienne oraz zimowe.
 Dziękuję serdecznie za zabawę.
Pozdrawiam
Myszkimama

17 komentarzy:

  1. Gratulacje - dziękuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęściary:) i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość. Może w okresie zimowym coś będzie.

      Usuń
  3. Gratulacje dla Zuzanny ma dziewczyna szczęście. Dziękuję Ci za miłą zabawę, zapraszam serdecznie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaobserwowałam, podglądam. Też dziękuję za zabawę i zapraszam na następne.

      Usuń
  4. Serdecznie gratuluję wspaniałego prezentu Zuzannie.
    Mam nadzieję, że mnie długo jeszcze będzie grzało słoneczko :)
    Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj słoneczko pilnie pożądane! Zapraszam na następne zabawy i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Dziękuję za zabawę a szczęściarze gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję i zapraszam na następne.

      Usuń
  6. aaaaa, trzy razy czytałam bo własnym oczom nie wierzyłam że spotkało mnie takie szczęście:) Wyściskałabym Cie teraz mocno, i oczywiście losującą Myszkę też, tak się cieszę! zwłaszcza że to moje pierwsze wygrane candy- dziękuję bardzo:)
    Dziękuje też za miłe słowa i gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Czujemy się wyściskane na wszelkie możliwe sposoby. Adres już mam , Wyślę w najbliższym czasie.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do dalszej zabawy- może coś w zimie?

      Usuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!