czwartek, 9 stycznia 2014

Fascynacja

 Z fascynacji sukienką z trzeciej edycji Runway Project(USA) powstał ten sweterek. Sukienka została zjechana z góry na dół, a projektant wypadł z programu, ale ja uznałam że jest w tym pomyśle potencjał, więc powstała - jakżeby inaczej-fascynacja.













Malinową włóczkę znamy już , różowa to mieszanka akrylu i bawełny, kupiona sto lat temu z myślą o mnie. Ale jak już dziewczynkę urodziłam, to i kolor różowy mi się znudził- pewnie nagłe zauroczenie różem związane było z mocnymi hormonami żeńskimi.
 Konkretny " przepis"- na myszkimamy szycie dla dzieci w poście- fascynacja.


Dekolt wykończyłam szydełkiem, podobnie jak dół sweterka, dwa rządki falbanki równolegle - wyszło coś na kształt riuszki. Rękawków nie wykańczałam w ten sposób, gdyż robiły się zbyt obszerne.

A co ze spódnicą podstawową? Pozostało mi tylko podwinąć dół i obfotografować na mnie- jeśli pogoda się utrzyma to może jutro. Ale niekoniecznie się uda- tak "zaszyłam" się w kącie szyciowym , że przegapiłam listonosza i jutro muszę galopować po przesyłkę- pilnie bo to podręczniki dla dzieci.
 Postaram się jak najszybciej skończyć, obiecuję że post będzie najpóźniej w niedzielę. Chyba że jeszcze się coś przytrafi- oby nie, bo rozbiłam już szklankę, złamałam trzy igły do maszyny, jedną w palcach(?), Wywaliłam  sobie na  stopę żelazko- więc nieszczęścia dzisiaj jakoś mnie nękają.

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!