poniedziałek, 21 października 2013

Jeszcze dla dzieci

Korzystając z pięknej jesieni jeszcze w złocistym słonku trzasnęłam kilka fotek ostatnio skończonych uszytków dla dzieci


 Tunika z cienkiej tkaniny w jesiennych kolorach , dokładny opis na Myszkimamy szycie dla dzieci- klikamy na górze strony. Obszycie ściegiem owerlokowym, którego stałam się wielką fanką.


oraz sukienka w kwiatki, opis na Myszkimamy szycie dla dzieci, post poprzedni,  chętni klikają napis na górze strony.
 No i muszę się przyznać do strasznej zbrodni, jaką popełniłam na tejże tkaninie w kwiatki. Zaczęłam kroić dziecku spodnie rurki. Ponieważ poprzednie, szyte ze sztruksu były za luźne skroiłam te o pół centymetra węziej. I nie wiem czy inaczej pracujący materiał czy jakieś fatum- spodnie wyszły tak ciasne, że nie udało sie wcisnąć na dziecko. A przy pruciu zaczęły się piekielnie strzępić.... No zmarnowałam po prostu materiał... Zostało  metr, szerokości 75 cm i postanowiłam skroić tę oto sukienkę- i znowu wyszło za ciasno! A ponieważ nie dało sie wykroić pasów pasujących wzorem zdecydowałam się na wstawkę z aksamitu, który i tak wykorzystałam na pasek sukienki. Na górze mamy mały kwadracik z aksamitu- ukrywa malutką haftkę, żeby nie odstawało. Zostało mi kilka małych kawałków tego niewdzięcznego w szyciu jeansu- może jakiś mały pomysł przyjdzie mi do głowy?
 Co do ciuszków dla mnie- pomysły pomału się wykluwają, poszukuję też odpowiednich tkanin, a w przerwach dłubię na drutach- coś dla Myszki i coś dla siebie i coraz bardziej dojrzewam do kapci wełnianych- wciąż jest ciepło ale już wieje po nogach na naszym parterze, przyda się coś mile grzejącego w stopy.
 Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Uszyj wreszcie coś dla siebie kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Twoje dziecięce tuniki :-) Z kwiatową poradziłaś sobie super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No też liczę na jakiś urobek w końcu dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!