niedziela, 29 września 2013

Jesień w kolorze czerwieni

Przyszła jesień bez dwóch zdań. A mnie tak szkoda lata....
 jeżyna
 szalona krzewuszka- normalnie kwitnie wiosną
 irga
 azalia
 róża cukrowa
 cis
 dzika róża
 sumak octowiec
 piwonia
 piwonia powtórnie
 i jeszcze raz
 rajska jabłoń
 róża jeszcze kwitnie
 winobluszcz- pierwszy raz od lat zczerwieniał, ostatnio po przymrozku łapał o świcie kolor czerwony i do południa opadał
 i trzmielina

Może to piękna pora roku, ale ja i tak kocham wiosnę i bzy....

6 komentarzy:

  1. zdiecia sliczne, ale ja jak ty kocham tylko wiosnę, a najbardziej lato

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, cudne odcienie czerwieni daje nam natura :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie czerwień, później dołączy żółć. Żeby tylko pogoda dopisała, będzie można zbierać kasztany w szeleszczących liściach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te róże. Zawsze lubiłam ten krzew, a nie wiedziałam, że to trzmielina. Człowiek całe życie się czegoś uczy. Dzięki za oświecenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niedawno sie dowiedziałam, rosło tego mnóstwo w rowach w okolicy, więc przeniosłam kilka do ogrodu. Podobnie zbieram bzy - jak widzę gdzieś inny odcień w polu to jesienią wracam i wykopuję kilka gałązek.

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!