piątek, 26 lipca 2013

Uszyłam jeansy.

A oto zapowiadane uszytki jeansowe.
Uszyłam spodnie i dla Myszki i dla Misia. Dwa metry tkaniny było aż nadto, zostało jeszcze około 40 cm- pewnie coś jeszcze z tego wyjdzie.

Na pierwszy rzut oka wyglądają podobnie , ale jednak się różnią.
 Stebnówki w spodniach Misia są szare.
 Z tyłu duża, śmieszna szlufka podpatrzona w moich jeansach, w pasie gumka.
 Karczek skrojony osobno, po zeszyciu wyszła drobna nierówność.
 Z przodu szerokie szlufki, zapięcie na zatrzask
 Tak prezentują się w całości.
 Tu widzimy, że jednak spodnie Myszki mają wyższy stan.
U Myszki podwójna stebnówka w kolorze fioletowym, karczek został tylko przeszyty z zakładką, bez odcięcia od reszty spodni.
 Z przodu zdobi spodnie wielki guzik różyczka
 Tak wyglądają w całości.
 A tak z tyłu. W pasie gumka, nie zrobiłam szlufek.

Dzieci spodniami są zachwycone, gdyby było chłodniej chodziłyby cały dzień. Cóż, to najlepszy komplement.

7 komentarzy:

  1. Ależ szybka jesteś :-) Spodnie wyszły super! Podziwiam za wybór kroju z takim zamkiem - ja wciąż nie mogę się zdecydować na szycie takich spodni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Usiłowałam zrobić zamek męski odwrotnie niż damski- nie wiem jakim cudem wyszło identycznie.Pierwsze spodnie z takim zamkiem szyłam jeszcze w liceum- lata temu- gdyby nie interwencja babci mojej ukochanej i superutalentowanej byłaby to tragedia.
    warto spróbować! Wbrew pozorom nie takie to trudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się stębnówki na chłopięcych kieszeniach. I jestem wielbicielką ubierania się do kompletu w rodzinie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszka miała szyte jako pierwsza, więc były jakby trochę próbne. Nici też nieszczególnie się sprawiły. Następna będzie spódniczka i tu postaram się zrobić jak w chłopięcych- o ile szarej nitki starczy, bo poszło 3/4 szpuli.

      Usuń
  4. Cudowne ! Oj pamiętam szyte z takiego jeansu spodnie , spódniczki - nawet z haftem - kamizelki , torebki... To były czasy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dziś wrzucę zdjęcia spódniczki.

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!