poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wiosenna z malinowym rumieńcem

Brzechwa Jan

Wiosenne porządki

Wiosna w kwietniu zbudziła się z rana,
Wyszła wprawdzie troszeczkę zaspana,
Lecz zajrzała we wszystkie zakątki:
- Zaczynamy wiosenne porządki.

Skoczył wietrzyk zamaszyście,
Pookurzał mchy i liście.
Z bocznych dróżek, z polnych ścieżek
Powymiatał brudny śnieżek.

Krasnoludki wiadra niosą,
Myją ziemię ranną rosą.
Chmury, płynąc po błękicie,
Urządziły wielkie mycie,
A obłoki miękką szmatką
Polerują słońce gładko,
Aż się dziwią wszystkie dzieci,
Że tak w niebie ładnie świeci.
Bocian w górę poszybował,
Tęczę barwnie wymalował,
A żurawie i skowronki
Posypały kwieciem łąki,
Posypały klomby, grządki
I skończyły się porządki. 



Takie oto cudeńka wychynęły spod śniegu w ten milutki, wiosenny dzień.

Wiosna jakby rumiana, lekko błotnista, ale mam nadzieję, ze zaraz wystrzeli kolorowo.
Na tę okazję zrobiłam komplecik dla Myszki|:

Włóczka Blush ( dlatego rumiana wiosna ;)) akryl.Nitka podwójna. Malinowy dodatek to 50% wełna,40% akryl, 10% alpaka. Nitka podwójna.


Druty nr 4, robiona na okrągło. Malinowe wykończenia ryż, pozostałe wzór gładki.

Kapelusz robiony szydełkiem Tulip 1.75, nitka pojedyncza, malinowa nitka podwójna.

Choć to włoczka akrylowa, była miła w dotyku. Ciekawe, jak się będzie nosić, bo w praniu mam  wrażenie, że się naciągnęła.


Obu włóczek użyłam już w tym sweterku i noszą się doskonale, ale są przemieszane i mogą zachowywać się inaczej.






4 komentarze:

  1. Slodki komplecik dla malej elegantki. Na pewno bedzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciała zdjąć po przymierzeniu i zdążyła ufajdać farbami, na szczęście puściło. Kapelusz chciała ubierać już dziś, ale powiedziałam, że na minus cztery nie pozwolę.

      Usuń
  2. Jakie cudo, jakie słodkie i apetyczne! Dobrze, że puściło, bo szkoda zakładać na dziecko malujące farbami takie pracochłonne działa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, moje kreatywne dziecko zawsze mnie zaskoczy-a to piżamkę nożyczkami przerobi, a to wywlecze schowaną farbkę...

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!