środa, 20 marca 2013

Doszło!

Wczoraj około godziny 13 listonosz zostawił przesyłkę a w przesyłce....


...Nagroda konkursowa! Pięknie zapakowana wywołała nie lada sensację- zazwyczaj wszystkie listy kwitowane są - a, poczta - a wczoraj omal nie wydarli mi listu!
 Szlafrok pasuje świetnie, mąż dostał lekkiego ślinotoku, chciał od razu fotografować, ledwo wytłumaczyłam mu, że światła odpowiedniego w domu nie ma, a na zewnątrz wicher szaleje. Dlatego zdjęcia dopiero dziś i bez modelki- sama sobie zdjęć robić nie umiem.
Muszę teraz uszyć odpowiednią piżamkę, żeby w spokoju sumienia w lecie przy porannej kawie w ogrodzie sąsiadów gołymi nogami nie epatować...
 Dziękuję naszej wspaniałej Szyjącej Kobiecie i za super zabawę i za luksusową  nagrodę!!!


7 komentarzy:

  1. A ja mysle, ze do takiego szlafroczka to pasuje wlasnie epatowanie golymi nogamie :P
    Moze jedynie dobrana kolorystycznie koszulka rowniez satynowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się pijackich serenad pod domem...

      Usuń
    2. Tym lepiej :D Bedzie ciekawie ;)

      Usuń
    3. Nie wiem czy mąż by to przeżył... Mógłby naruszyć któregoś sąsiada....

      Usuń
  2. Teraz tylko czekamy na wiosnę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, czekamy... Skowronek i gęsi już pytały gdzie ta wiosna i gęgały oburzone, jak mówiłam, ze nie widziałam...

      Usuń
  3. Myszkimama, wpadnij do mnie po wyróżnienie z pianką !

    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!