wtorek, 22 stycznia 2013

Czarne warkocze.

Tym razem z drutów spadła tunika czarna, a ponieważ zakochałam się w warkoczach i nauczyłam się je robić , to oczywiście musiałam je umieścić.
włóczka 45%poliamid, 25% akryl, 20% wełna, 10% akryl, druty na  żyłce nr 4



Wzór sweterka w krateczkę 4lewe na cztery prawe, po cztery rządki i zmiana, w pasie węziej, dwa na dwa i po osiem rządków- Myszka jeszcze nie ma wcięcia w pasie, więc taki zabieg je zasugerował.

 Dół asymetryczny, z warkoczem.
Rękawek do łokcia, wykończony warkoczem  z dziewięciu prawych oczek, przyszyty do krawędzi

Przepraszam za jakość zdjęć mój telefon niestety nie robi rewelacyjnych.

Sweterek robiony od góry, chociaż niestety nie umiem tak jak np. Intensywnie Kreatywna czy Antonina i musiałam zeszyć na ramionach i osobno dorobić rękawki, ale jest to mój pierwszy wyrób  na okrągło ,więc i tak jestem z niego dumna.


Sweterek obiecany w poprzednim poście został tak "skopany" że trzeba było go spruć. Następną wersję zrobię chyba dla lalki.

Gorsecik na konkurs "Kobieta szyje, pruje, żyje ... "czeka na cieplejsze czasy, mimo że maszyna została pożyczona i dumnie czeka. Ale tutaj taka zima, że żyć się nie chce, a co dopiero kicać po zimnej podłodze i robić wykrój? Trochę czasu jeszcze mam, więc na razie na druty wrzucam gorsecik dziany. Druga robótka to sukienka z warkoczami dla mnie, ale tym razem długa do kostek, wuięc może do wiosny skończę.

A oto moja zima
Tak wygląda moje okno kuchenne. Wczoraj padał deszcz przy minus trzech stopniach, w dodatku zacinał i oto efekt. Grubość lodu na dole szyby około 3 centymetrów, odpuści na wiosnę jeśli przyjdzie. Zgroza.


4 komentarze:

  1. Też jeszcze nigdy nie robiłam swetra na okrągło ani od góry, choć bardzo mnie ten sposób pociąga. Będę musiała sprobować :)))

    A na gorsecik czekam niecierpliwie, choć fakt biegania po zimnej podłodze tez by mnie odstraszył od szycia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka z warkoczami bardzo mnie zaciekawiła ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!